Garantie

Onze producten worden met veel zorg gemaakt en we doen onze uiterste best om deze in perfecte staat aan je te leveren. Helaas kan het voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens de verzending of er gebeurt iets anders waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Zorg dat je z.s.m. na levering gebreken of verkeerd geleverde producten meldt via info@verwonder.nl. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@verwonder.nl. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2018 - 2021 Verwonder | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel